Na spotrebu paliva a priľnavosť na mokrom povrchu sú použité triedy podobne ako na hodnotenie spotreby energie: „A“ predstavuje pneumatiky s najlepším dosiahnutým výsledkom, „G“ pneumatiky s najhoršími výsledkami, ktoré ešte splňujú zákonné normy.
Vonkajšia hlučnosť je vyjadrená v decibeloch a jednou, dvomi alebo tromi zvukovými vlnami.
Spotreba paliva
Tento diagram udáva mieru spotreby paliva, umožňuje teda zákazníkom porovnať rozdiely medzi výkonnosťou jednotlivých pneumatík. Trieda spotreby paliva je daná valivým odporom pneumatík. Rozdiel medzi každou kategóriou predstavuje zníženie alebo zvýšenie spotreby paliva o 0,10-0,15 l/100 km pri vozidle s priemernou spotrebou 6,6 l/100 km.
Priľnvosť na mokrom povrchu
Tento znak poskytuje zákazníkovi informáciu o dôležitom bezpečnostnom aspekte pneumatík: priľnavosti na mokrom povrchu. Lepšia priľnavosť na mokrom povrchu skracuje brzdnú dráhu na mokrých alebo vlhkých vozovkách. V súčasnosti sú štítky udávajúce priľnavosť na mokrom povrchu definované iba pre osobné pneumatiky. Metóda merania priľnavosti na mokrom povrchu pre ľahké a ťažké nákladné pneumatiky je momentálne vo vývoji, v praxi bude zavedená ešte pred novembrom 2012, teda pred začiatkom platnosti nového nariadenia EÚ. Rozdiel medzi každou kategóriou predstavuje brzdnú dráhu od jednej do dvoch dĺžok vozidla (3 až 6 metrov) pri brzdení z rýchlosti 80 km/hod. Rozdiel medzi kategóriou A a F je viac ako 18 metrov.
Vonkajšia hlučnosť
Súčasťou štítku je aj informácia o vonkajšom hluku, ktorý pneumatiky produkujú. Vonkajšia hlučnosť je vyjadrená hodnotou v decibeloch a jednou, dvomi alebo tromi zvukovými vlnami. Jedna vlna znamená najlepší výkon – teda že hladina hlučnosti pneumatiky je minimálne o 3 dB nižšia, než je budúci zákonný limit. Tri čierne vlny predstavujú najhoršie výsledky, t.j. že pneumatika spadá medzi súčasný maximálny limit a plánovaný nižší limit, ktorý bude zavedený v rámci regulácie 661 v období od roku 2012 do roku 2016.